loading...
بزرگترین سایت گیتار کلاسیک در ایران
شایان بازدید : 125 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (6)

کاربران و  دوستان گرامی در صورت خواستن نت اهنگ بخصوصی کافیست نام ان را در ادامه همین مطلب نوشته تا در سایت قرار داده شود



قابل توجه کاربران بزودی در این سایت کتاب های اموزشی بین المللی گیتار قرار میگیرد
مدیریت سایت گیتار تاکستان

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
آپلود عکس" alt="استاد من مردی از جنس گیتار" title="استاد من مردی از جنس گیتار" width="60" height="60" class="img_related" align="middle"> استاد من مردی از جنس گیتار
آپلود عکس" alt="استاد من مردی از جنس گیتار" title="استاد من مردی از جنس گیتار" width="60" height="60" class="img_related" align="middle"> استاد من مردی از جنس گیتار
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shahin در تاریخ 1394/07/09 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام نت اهنگ های مازیار فلاحی بزارید .ممنون

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/10/18 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید میشه نت آهنگ دیوونگی و جوونتر که بودم سیامک عباسی رو بزارید آکورداش و دارم نتت هاش و میخوام ممنون میشم...شکلک

این نظر توسط salar jafari در تاریخ 1392/06/23 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین ممنون از این سایت ک میتوان خوب درخواست کنه.
مت دنبال نتoriental میگردم اما پیدا نمیکنم خواشا زود برام پیدا کنین چونبع یه ماه دیگه کنسرت تک نوازی دارم ممنونم

این نظر توسط parsa در تاریخ 1392/01/07 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

سلام عرض میکنم خدمت مدیر سایت.
میخواستم اگه بشه نت alhambra و چندتا کار از نیکیتا خشکین روی وب بزارین
ممنونشکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/10/15 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام شایان جان.مرسی از بابت زحماتت.....دنبال چند تا اتود برای گیتار کلاسیک هستم....ممنون میشم در سایت قرار بدی مرسی از زحماتتشکلکشکلک
پاسخ : چشم مهدی جان در اولین فرصت قرار میدم.....در مورد خرید گیتارم اگه خواستی زنگ بزن راهنماییت کنم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/09/26 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید خدمت مدیر سایت تاکستان

خیلی سایت خوبی دارید.من دنبال نتevocatinمیگردم خیلی گشتم ولی پیدا نکردم ممنون میشم برام بذاریدششکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک" alt="دانلود شش اهنگ ایرانی برای گیتار" title="دانلود شش اهنگ ایرانی برای گیتار" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دانلود شش اهنگ ایرانی برای گیتار
    سه شنبه 19 دی 1391
    ap52dv73ypoagwu1wjvf.jpg" alt="دانلود هشت قطعه از فرانسیسگو تارگا" title="دانلود هشت قطعه از فرانسیسگو تارگا" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دانلود هشت قطعه از فرانسیسگو تارگا
    سه شنبه 12 دی 1391
    آپلود عکس" alt="استاد من مردی از جنس گیتار" title="استاد من مردی از جنس گیتار" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">استاد من مردی از جنس گیتار
    شنبه 25 آذر 1391
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 14,212
  • کدهای اختصاصی